Sunday, 18 December 2011

Perjalananku masih jauh...

Perjalananku masih jauh
merentasi onak derita yang mengikat naluriku
segala kemewahan segala kepentingan ku korbankan demi mu
ku tak hiraukan pada diriku
ku tak endahkan kemahuanku padaku
asal bisa mereka2 senang,namun rasa yg terasa melunakkan jiwa ini
bila ku sendiri melihat insan lain bersenang dgn teman2
tetapi aku puas kerana itu baktiku padamu
ku korbankan masa depanku demi mu,takku minta balasan
walaupun ku tahu ianya hasil dari keringat yang cacat ini
ku lemparkan kemahuanku padaku
biarlah ianya menjadi sebuah coretan mimpiku sahaja.
asal kau bahgia,asal kau ceria walau aku memendam rasa
aku puas aku pasrah ku berserah
impian kasih ku kini ku tempat untuk ku labuhkan
moga ianya bercambah subur.

Coretan Hati 'AKU'

No comments:

Post a Comment